ביטוח נסיעות לחו"ל – מדד השירות בביטוח נסיעות – רכישה ONLINE

אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון מפרסם מדד השירות העדכני לביטוח נסיעות לחו"ל לשנת 2014

מדד השירות לביטוח נסיעות לחו"ל משקף את השירות של החברות בענף על בסיס שלוש קטגוריות:

  • תשלום תביעות
  • טיפול בפניות לקוחות
  • תלונות הציבור

מדד שירות בביטוח
נסיעות לחו"ל

 

תשלום תביעות
טיפול בפניות לקוחות
תלונות הציבור
חלק החברה בשוק
משוקלל
שיעור תשלום  תביעות
מהירות טיפול בתביעות
הפניקס 78 91 88 95 59 84 17%
ביטוח ישיר 78 79 92 67 77 78 1%
AIG 77 88 91 84 79 66 4%
הראל 76 88 93 84 64 74 38%
מגדל 75 85 96 75 62 78  3%
כלל 67 75 82 68 55 70  32%
מנורה 63 73 85 61 56 61 1%
שירביט 4%
ממוצע 73 83 89 76 65 73

מדד שירות לביטוח נסיעות לחו"ל – מדד המשקף את השירות של החברות בענף. הציון מחושב כממוצע של שלושת הרכיבים הבאים:
1. תשלום תביעות – משקף את שיעור תשלום התביעות ואת מהירות הטיפול בתביעות ביטוח שהוגשו לחברה. הציון מחושב כממוצע של שני הרכיבים הבאים:
א. שיעור תשלום תביעות – שיעור תביעות שהחברה אישרה ושילמה תגמולי ביטוח לתובע מתוך כלל התביעות שהוגשו.
ב. מהירות טיפול בתביעות – שיעור התביעות שהטיפול בהן ​​הסתיים תוך 30 ימים.
2. טיפול בפניות – משקף את:
א. מידת שביעות רצון מהחברה – מידת שביעות הרצון של הלקוחות מטיפול חברת הביטוח בפניות ובבקשות שירות ישירות אליה.
ב. מידת המלצה על החברה – מידת ההמלצה על חברת הביטוח של לקוחות שפנו וטופלו על ידה.

טעות הדגימה המקסימאלית בחברות שנבדקו היא 5.5%.

 ביטוח פספורט קארד מבית הפניקס

ביטוח נסיעות שמשלם במקום באמצעות כרטיס מגנטי אישי
שימוש בכרטיס המגנטי חוסך לך דמי השתתפות עצמית

  • אין צורך לממן הוצאה רפואית בחו"ל
  • אין צורך למלא טופס תביעה בעת חזרה מחו"ל ולהמתין עד 30 ימי עבודה לקבלת החזר כספי
  • מוקד רפואי 24 שעות במדינה בה את/ה שוהים דוברי עברית (44 מדינות מספר חיוג חינם)

Passport Card פוליסה ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח לחול אונליין

שיתוף ורשתות חברתיות:
  • Print
  • Facebook
  • Yahoo! Buzz
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • Live
  • RSS
הפוסט הזה פורסם בתאריך ביטוח נסיעות לחו"ל, חדשות. קישור קבוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים