אגף שוק ההון ביטוח וחיסכון מפרסם מדד השירות העדכני לביטוח נסיעות לחו"ל לשנת 2014
מדד השירות לביטוח נסיעות לחו"ל משקף את השירות של החברות בענף על בסיס שלוש קטגוריות:
- תשלום תביעות
- טיפול בפניות לקוחות
- תלונות הציבור
מדד שירות בביטוח | תשלום תביעות | טיפול בפניות לקוחות | תלונות הציבור | חלק החברה בשוק | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
משוקלל | שיעור תשלום תביעות | מהירות טיפול בתביעות | |||||
הפניקס | 78 | 91 | 88 | 95 | 59 | 84 | 17% |
ביטוח ישיר | 78 | 79 | 92 | 67 | 77 | 78 | 1% |
AIG | 77 | 88 | 91 | 84 | 79 | 66 | 4% |
הראל | 76 | 88 | 93 | 84 | 64 | 74 | 38% |
מגדל | 75 | 85 | 96 | 75 | 62 | 78 | 3% |
כלל | 67 | 75 | 82 | 68 | 55 | 70 | 32% |
מנורה | 63 | 73 | 85 | 61 | 56 | 61 | 1% |
שירביט | 4% | ||||||
ממוצע | 73 | 83 | 89 | 76 | 65 | 73 |
מדד שירות לביטוח נסיעות לחו"ל – מדד המשקף את השירות של החברות בענף. הציון מחושב כממוצע של שלושת הרכיבים הבאים:
1. תשלום תביעות – משקף את שיעור תשלום התביעות ואת מהירות הטיפול בתביעות ביטוח שהוגשו לחברה. הציון מחושב כממוצע של שני הרכיבים הבאים:
א. שיעור תשלום תביעות – שיעור תביעות שהחברה אישרה ושילמה תגמולי ביטוח לתובע מתוך כלל התביעות שהוגשו.
ב. מהירות טיפול בתביעות – שיעור התביעות שהטיפול בהן הסתיים תוך 30 ימים.
2. טיפול בפניות – משקף את:
א. מידת שביעות רצון מהחברה – מידת שביעות הרצון של הלקוחות מטיפול חברת הביטוח בפניות ובבקשות שירות ישירות אליה.
ב. מידת המלצה על החברה – מידת ההמלצה על חברת הביטוח של לקוחות שפנו וטופלו על ידה.
טעות הדגימה המקסימאלית בחברות שנבדקו היא 5.5%.
ביטוח נסיעות שמשלם במקום באמצעות כרטיס מגנטי אישי
שימוש בכרטיס המגנטי חוסך לך דמי השתתפות עצמית
- אין צורך לממן הוצאה רפואית בחו"ל
- אין צורך למלא טופס תביעה בעת חזרה מחו"ל ולהמתין עד 30 ימי עבודה לקבלת החזר כספי
- מוקד רפואי 24 שעות במדינה בה את/ה שוהים דוברי עברית (44 מדינות מספר חיוג חינם)